Alla inlägg under april 2016

Av grandma - 28 april 2016 18:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av grandma - 27 april 2016 13:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av grandma - 27 april 2016 10:19

Ni vet väl om att ni kan följa min blogg på Bloglovin´.

(Får tyvärr inte länken i menyn att fungera, men ni som kan det här med Bloglovin´ vet ju hur man gör.   )

Men de lösenordsskyddade inläggen kommer inte upp i feeden, bara så att ni vet.

Av grandma - 27 april 2016 10:03

 

Playground av Lars Kepler


Detta är tydligen del 1 i en serie. Så mycket tll thriller vet jag däremot inte om det var...


Fler "lästa" böcker av Lars Kepler, är serien om Joona Linna:


         

Dessa böcker var mycket bättre än Playground!     


Av grandma - 26 april 2016 09:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av grandma - 25 april 2016 15:15

Vädret alltså! Fy f*n, säger jag.   


 

Cyklade till jobbet imorse och det var helt okej, även om det var lite kallt. Men sen... när jag skulle hem vid ett-tiden, då hade det snöat i några timmar och snön låg vit på marken. Inte riskerade jag att cykla hem då. Som tur var så jobbade sambon i närheten, så jag dumpade cykeln hos honom för vidare transport hem och så tog jag bussen. Hann ändå bli dyngsur om fötterna och har ännu inte blivit varm igen. Inte nog med det så hade jag mitt busskort hemma...


Ingen bra start på veckan. Dessutom fick jag gå upp och jobba på en för mej helt ny avdelning idag. Men det gick bara fint, hade ju bra kollegor som kunde köra med mej. Så nu har jag varit och gästjobbat på alla avdelningar på huset och inser att vi har det väldigt bra på vår egen.


Nu ska jag baka matbröd och sen ta och fixa till lite middag; lax med diverse tillbehör.

Efter det blir det en lugn kväll framför TV:n (om jag kan hålla mej vaken). Det är ju Biggest loser ikväll!   

Av grandma - 24 april 2016 10:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Hej och välkommen!

till min nya blogg!

 

Än så länge är den under uppbyggnad, så den kommer nog att ändra utseende några ggr innan jag är nöjd, men det får du stå ut med om du vill hänga med. Fr.o.m. nu kommer vissa inlägg att vara lösenordsskyddade, men det är endast för att jag ska kunna skriva lite friare och om du vill ha tillgång till dessa inlägg så är det bara att be mej om lösenordet, antingen i en kommentar eller via mess. Kommentarerna ser bara jag så länge jag inte godkänt dem, så du är helt anonym även där.

 

Återigen; VÄLKOMMEN!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards