Alla inlägg den 4 juli 2016

Av grandma - 4 juli 2016 11:11

Tydligen ingen bra kombo. Iaf inte på sommaren och definitivt inte på morgonen.

Tidigare så missade jag ju att den ordinarie turlistan inte gäller över sommaren. Då var jag på väg till gymmet...

Förra veckan skulle jag ta bussen på e.m och upptäckte när jag kom till hållplatsen att jag hade sett fel i tidtabellen och att bussen redan skulle ha gått. Då hade jag turen att den var försenad. Då var jag också på väg till gymmet...

Imorse var det dags igen. Landsbygdsbussarna går förbi här utanför ibland och det var den bussen jag skulle ta imorse, till gymmet. Stod och väntade i dryga 10 min innan jag gav upp och gick hem igen. Då körde bussen förbi!

  

Eftersom jag packat med mej matsäck och solen sken, så tog jag mina stavar och traskade iväg till elljusspåret istället, där jag stannade vid en fin utsiktsplats och intog mitt kaffe. Något som jag faktiskt tänkt göra nån gång, då vi inte har nån morgonsol hemmavid att avnjuta till frukosten.


Får väl ta cykeln till stan senare och göra ett besök på gymmet. Har inte råd att skolka...

Tidigare månad - Senare månad

Hej och välkommen!

till min nya blogg!

 

Än så länge är den under uppbyggnad, så den kommer nog att ändra utseende några ggr innan jag är nöjd, men det får du stå ut med om du vill hänga med. Fr.o.m. nu kommer vissa inlägg att vara lösenordsskyddade, men det är endast för att jag ska kunna skriva lite friare och om du vill ha tillgång till dessa inlägg så är det bara att be mej om lösenordet, antingen i en kommentar eller via mess. Kommentarerna ser bara jag så länge jag inte godkänt dem, så du är helt anonym även där.

 

Återigen; VÄLKOMMEN!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards