Alla inlägg den 8 maj 2016

Av grandma - 8 maj 2016 19:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av grandma - 8 maj 2016 09:24

  Stjärnfall av Lars Wilderäng


Har tidigare "läst" del 1 i serien; Stjärnklart    

(Jag kommer dock inte ihåg den, men så var det heller inte böcker i min smak.)

Av grandma - 8 maj 2016 09:15

Glad över att vi tog det här steget och flyttade till stan.

Tänk att kunna cykla eller gå till jobbet.

Att ha flera fina cykel- och promenadvägar runt knuten.

Nära till affärer och restauranger, om man nu skulle känna för det.

Och att kunna ta en morgonpromenad och kila in på affären och köpa färskt bröd till frukost på vägen hem.

Det gjorde jag idag.   

Hej och välkommen!

till min nya blogg!

 

Än så länge är den under uppbyggnad, så den kommer nog att ändra utseende några ggr innan jag är nöjd, men det får du stå ut med om du vill hänga med. Fr.o.m. nu kommer vissa inlägg att vara lösenordsskyddade, men det är endast för att jag ska kunna skriva lite friare och om du vill ha tillgång till dessa inlägg så är det bara att be mej om lösenordet, antingen i en kommentar eller via mess. Kommentarerna ser bara jag så länge jag inte godkänt dem, så du är helt anonym även där.

 

Återigen; VÄLKOMMEN!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards